dinsdag 9 mei 2017

Moederdag

Een mooie kaart voor Moederdag, die maak je natuurlijk lekker zelf. Ik kijk zeker uit naar zondag 14 mei en natuurlijk heb ik ook een Moederdag kaart gemaakt (niet voor mijzelf, maar mijn eigen moeder).


De kaart heeft op de voorkant een strikje en als je die los maakt, dan komt er een soort harmonica kaartje uitzetten. Hier kan je leuke en lieve dingen inschrijven of de naam van de kinderen.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie design papier "Life is a Journey". Prachtige bruin tinten die heel goed bij het goud passen. De voorkant bestaat uit drie verschillende designs die ik met de scheurliniaal heb bewerkt. Eerst het papier een klein beetje vochtig maken en dan scheurt het veel makkelijker.


Mijn stencils heb ik uitgestanst en bewerkt met embossing poeder in de kleur goud. Zo kregen ze een hele romantische en chique uitstraling. Ook de roos heb ik zelf gemaakt en met embossing poeder bewerkt. Mijn mams is gek op rozen en daarom vind je aan de binnenkant ook twee rozen die bewerkt zijn met gouden embossing poeder. Op de website van Joy Crafts vind je een prachtige stempel met "I Love mama" die je mooi voor moederdag kunt gebruiken.


Materialen die ik gebruikt heb:


6002/0648 Roos
6002/0652 Swirl Roos
6002/0771 Floral Flourishes
6002/0788 Star Swirls
6011/0519 Life is a Journey
6300/0212 Organza 9 mm
6410/0310 Roses
6410/0406 Mother’s Day
8099/0261 Papierset Linnen structuur












Geen opmerkingen:

Een reactie posten