zondag 28 mei 2017

Hot Cookies

In vuur en vlam stond ik toen ik deze mooie stencils zag van Joy Crafts. Toch vond ik het wel lastig om te bedenken wat ik deze keer voor een kaart ging maken. Vlammen zijn perfect voor een brandweer kaart voor mannen, maar toch heb ik er weer een dames kaart van gemaakt. Een Happy Hot Birthday kaart.


Dit keer heb ik geen plaatje ingekleurd, maar heb ik de afbeelding afgedrukt op stempellinnen. De randen heb ik met een naald gerafeld en ingekleurd met stiften.


De Vuurrand stencils heb ik ingekleurd met glitterstiften zodat ze mooi schitteren. De brandkranen en de brandblusser heb ik uit rood linnen structuur papier gestanst en bewerkt met zilveren embossingpoeder.


Het design papier wat ik gebruikt heb is Fading Colors en Noor's Favourites. Deze pasten perfect bij elkaar. Voor het eerst heb ik de randen niet met Gathered twigs beinkt maar met Victorian velvet. Altijd leuk om uit je comfort zone te gaan :).

De kaart werd laatst gebruikt bij de Make a Card with Joy Crafts. Wat een mogelijkheden heb je met dit patroon. Zo leuk! Wil je ook zo'n kaart maken, dan vind je hier het patroon.




Materialen die ik gebruikt heb


6002/0647 Alphabet
6002/0789 Waterput
6002/0790 Brandblusses
6002/0291 Vuurrand
6011/0301 Fading Colors
6011/0396 Noor’s Favourites
6410/0018 Clear stamps
6410/0100 Stempellinnen
6500/0022 Foam tape
8099/0261 Papierset Linnen structuur wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten