woensdag 21 november 2018

Baby girl bloghop

Hallo allemaal,

Wie hopt er weer gezellig met ons mee. Weten jullie nog hoe het werkt? Je hopt gezellig langs bij alle dames van het DT team en laat bij iedereen een reactie achter. Dan ga je weer terug naar de blog van Joy!Crafts en ook daar laat je een reactie achter. Pas dan maak je kans op een leuke prij! De winnaar maken wij 26 november bekend.


Ik vind het heerlijk om weer te freubelen met de nieuwste materialen van Joy!Crafts. Dit keer heb ik gekozen voor de lieve Little Woodland adventures serie (Dendennis) met het stencil Olga Owl en  het stencils baby bottle & Rattle.


Ik heb op Pinterest gezocht op Bib en dan vind je heel veel verschillende patronen van slabbetjes. Ik wilde namelijk heel graag een slabbetje voor een baby girl maken.

Ik heb het patroontje uitgeprint en op mijn lichtpaneel (6200/0300) gelegd zodat ik hem kan overtrekken op cardstock linen structure. Deze heb ik vervolgens weer uitgeknipt. Dit heb ik ook met het design papier uit de serie van DenDennis gedaan.


De rand bestaat uit margrietjes (6002/6201). Die heb ik doormidden geknipt en daar weer een klein hartje opgeplakt. Dit heb ik gedaan met de nieuwe lijmvellen van Joy!Crafts. Deze zijn zo handig voor de kleine deeltjes of hele gedetailleerde stencils. Ook Olga de Owl en de baby accessoires heb ik in elkaar gezet met behulp van de lijmvellen.

In het midden heb ik een pocket gemaakt waar een label in zit met een lief versje. Deze komt uit het clearstamps set Tiny baby words. (6410/0363) Een beetje kant en organza en een lief klein roosje en je heb een schattig baby kaartje

Maar de verassing zit aan de achterkant. Daar vind je een doosje waar je bijvoorbeeld een slabbetje in kunt stoppen of een paar sokjes. Ook dit patroon komt gewoon van Pinterest.

Ben je op zoek naar inspiratie. Ga dan ook maar eens kijken op Pinterest. Daar vind je ook heel veel leuke kaarten die wij maken voor Joy!Crafts


Leuk dat je even langs kwam hoppen. Laat je ook nog even een leuke reactie achter? Ik zie je graag weer bij de volgende bloghop!



Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0960 Smalle randjes
6002/1175 Label & tags
6002/3128 Olga Owl
6002/3132 Baby bottle & rattle
6002/3135 Baby pacifier-bib
6002/6107 Tag
6002/6201 Basislijn magriet
6011/0538 Christmas
6011/0553 Party solid colors
6011/0580 Light pink design
6370/0065 roosjes wit/creme
6410/0363 Tiny baby words
8099/0241 Papierset linnen structure wit




21 opmerkingen:

  1. Petra wat is die leuk geworden zeg die wil je als moeder wel.ontvangen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattige slabbetje die de geschenkdoos verbergt! prachtige creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!Voor als er iemand een dochter krijgt of opa en oma worden is het geweldig om zo'n mooie kaart over de post te krijgen. Heel creatief Petra. Groetjes van Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief babykaartje in dit slabbetjes model Petra....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Petra, wat een goed idee om een patroon op Pinterest te zoeken en dan over te trekken op een lichtbak. Ik denk dat ik er zelf ook maar eens een ga aanschaffen! Die nieuwe lijmvellen zijn echt een uitkomst hè! Voor het plakken van al die kleine onderdeeltjes. Ik vind het een hele leuke cadeaukaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zo met dat doosje achterop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het slabbetje zo gaaf!! Zeker 1 van mijn volgende creaties gaat dat worden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke babykaart, erg leuk dat uiltje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable baby card! I love the bib shape and all the beautiful details! The owl is just darling!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....wat een super schattig kaartje heb je gemaakt Petra.
    Ik ben op dit moment ook met babykaartjes bezig....dus dit trekt me wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk... Bedankt voor het delen en uitleg.. Gaat op mijn to do lijstje 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve uitstraling heeft deze creatie. Die rand met de kleine hartjes valt mij het eerste op. Knap gemaakt. Mooie eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een super leuk babykaartje is het geworden. Ik hou ervan. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iedereen bedankt voor alle leuke reacties Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen