zaterdag 15 juni 2019

Sea you (next week)!

Hallo allemaal,


Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een borduurring. Die zijn ook super gaaf om te pimpen!

Op de voorkant heb ik een transparant sheet geplakt, waardoor je wat diepte creƫert. Op de achterkant heb ik design papier (Under the sea 6011/0514) geplakt. Die past natuurlijk perfect bij het zee thema van Joy!Crafts.

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met allerlei leuke stansjes. Deze heb ik eerst op het design papier gelegd, zodat het een prachtig geheel zou worden. Het was een beetje puzzelen, maar het is een schitterende onderwaterwereld geworden.


Het koraal heb ik uit design papier gestanst en daarna op kleur gebracht met Distress inkt. Je vind er een aan de binnenkant en een op de buitenkant. Dit heb ik ook met de golven gedaan. Van alle zeedieren gaan mijn voorkeur uit naar het zeepaardje. Welk zeedier vinden jullie leuk?


Bij dit project horen natuurlijk ook de leuke woodsters in zee thema. Deze heb ik natuurlijk ook gekleurd met distress inkt. Nadat ik alle onderdelen had opgeplakt, heb ik de achterkant vast geplakt op de borduurring. Ik heb er nog over nagedacht of ik er een schud materiaal in zou doen, maar ik vond het project zo al erg mooi, dus heb ik het maar niet gedaan. Een ideetje voor de volgende keer.

De rand heb ik bewerkt met liquid pearls, zodat het lijkt of het kleine pareltjes zijn. Een mooi stuk kant, een bolletje gevuld met zand en een beetje touw met een zeepaardje erop maakt het helemaal af.


Wisten jullie dat er ook een Facebook groep is voor de borduurringen? Ga maar eens kijken wat voor een leuke dingen je met die ringen kunt doen.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1296 Sea horses
6002/1297 Bille's coral
6002/1304 Sketch art water
6002/1305 Sea world
6011/0514 Under the Sea
6210/0003 Borduurring bamboe 20 cm
6211/0001 Transparante bollen
6320/0003 Woodsters zeester-schelp-vis
6320/0004 Woodsters Zeepaard-koraal-groot vis
6320/0007 Woodsters Zee-zon-strand
8002/0100 Transparant sheets

1 opmerking:

  1. Schitterende borduurring! Wat heb je deze prachtig gepimpt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen