zondag 9 juni 2019

Froggie

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken wat ik nu weer heb gefreubeld voor jullie.
Laatst had ik al de borduurring met kikkertjes voor het thema Beterschap en nu heb ik ze gebruikt voor een verjaardagskaart.


Het model is een DDBD mal (470.713.702). Die heb ik beplakt met het linnen karton in een zalm tint (8099/0003). Helaas is die niet meer leverbaar, maar sommige hobbywinkels hebben hem nog wel op voorraad. Daarna heb ik het prachtige design papier Vintage story gebruikt (6011/0618).


Op het cardstock linen structuur zalm heb ik ook de kikkertjes van Jocelijne gestempeld en daarna ingekleurd met distress inkt forest moss. Dit heb ik gedaan met een waterpen.

Ook de takjes van de mooie bloemen border en de takjes van de zinnia heb ik zo ingekleurd. De bloemen border heb ik los geknipt en door er een stukje tussen te zetten iets langer gemaakt. Deze vind je ook terug aan de binnenkant.


De tekststempel heb ik eerst met Stazon inkt op de houten ellipsen gedrukt en daarna er weer ingebrand met mijn brandpen. Dit geeft zo'n leuk effect en is vrij makkelijk om te doen!

Ik vind dat het een leuke en lieve verjaardagskaart is geworden met al die kikkertjes. Zoals je ziet, zijn ze dus niet alleen geschikt voor een beterschapskaart!


Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1228 Zinnia
6002/1269 Bloemen border met vlinder
6002/1283 Filigrain frame
6011/0618 Vintage story
6200/0056 Waterpen
6320/0002 Houten ellipsen
6410/0502 Opkikkertje
8089/0203 Kraft paper







2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart. Daar wordt je blij van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Petra!
    Supertof gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen