woensdag 2 augustus 2017

De Bloementjes en de Bijtjes

Vandaag gaat het over de bloemetjes en de bijtjes en deze laatsten zijn super cute.
Mijn nieuwe kaart is een easelkaart in de vorm van een bloem. Wat ik zo leuk vind aan de easelkaart is dat je deze met bijna alle vormen wel kan maken.

De bloem is een mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik beplakt met het mooie designpapier secret garden. Ik denk dat deze bij mijn favorieten komt. Prachtig papier met rozen en andere mooie patronen. Ook de kleuren zijn perfect op elkaar aangepast.


De honingraten heb ik van dunne strookjes papier gemaakten die elk 10,5 cm lang zijn. Ril deze steeds op 1,5 cm. De bijtjes zijn uit geel cardstock gestand en vervolgens bestempeld. De vleugeltjes heb ik uit vellum gestanst en toen ook bestempeld. De vleugeltjes heb ik aan de boven kant vast gezet met een drupje lijm uit de Ultrafine tip Applicator.
Deze is heel erg handig voor het lijmen van erg kleine onderdeeltjes.


Ook heeft Mery hele leuke stencils van aardbeitjes, waar ook de bloementjes bij zitten. Deze passen hier ook weer mooi bij. De bloemetjes heb ik als kern een zelfklevende parel gegeven, die ik toch nog even extra heb vastgezet met een beetje lijm en natuurlijk heb ik daar ook de Ultrafine tip Applicator gebruikt


En natuurlijk heb ik gebruik gemaakt van de typewriter letter, zodat ik de grappige tekst "Jij Bent Bij -Zonder" kon maken. Losse letters vind ik altijd erg fijn, zodat je zelf je teksten kunt maken. Ik ga zeker vaker gebruik maken van die schattige bijtjes. De kleine stencils zijn altijd erg leuk als je ergens een gaatje hebt en je weet niet wat je er neer moet plakken.




Materialen die ik gebruikt heb:

6002/0939 Branch Leaves
6003/0079 Vintage Flourishes
6004/0017 Typewriter Keys kit
6004/0019 Mery’s Strawberries
6004/0020 Mery’s Bees
6011/0519 Life is a Journey
6011/0531 Secret Garden
6020/0015 Decorative Pearls Geel
6200/0006 Ultrafine tip Applicator
6300/0031 Organza Kerst
8089/0203 Kraft Papier
8099/0261 Papierset Linnen structuur Wit
8099/0264 Papierset Linnen structuur Geel
8099/0269 Papierset Linnen structuur Groen
8099/0276 Papierset Linnen structuur Rood


Geen opmerkingen:

Een reactie posten