donderdag 8 december 2016

Make a Card with Joy Crafts

Jongens Kaart

Gisteren Avond was er weer een Make a card with Joy Crafts.
Dit keer de eer aan Miranda Slagboom-De Groot.
Wat een leuke kaart heeft ze gemaakt. Het patroon kun je vinden op http://joycraftsnl.blogspot.nl/
Ik heb er mijn eigen draai  aan gegeven en dit keer een Jongens kaart gemaakt(Doe ik bijna nooit).




Wat is het papier blok van La Vie est Belle Cool Dudes gaaf voor jongens mooie plaatjes,teksten en design papier alles zit er in voor een perfecte kaart.
Zoals altijd mat ik de randen en beinkt ze met Distress inkt Gathered Twigs.

Materialen die ik  gebruikt heb:  6002/0350   kadootjes 3 stuks
                                                     6002/0351   rand met kadootjes
                                                     6011/0381   La Vie est Belle Cool Dudes
                                                     6020/0022   zelfklevende plakparels zilver
                                                     6300/0324   Ribbons Natural Sense collection 2 set 1
                                                     6300/0504   Decoratie
                                                     8013/0166   Papierset blauw
                                                     8089/0203   Kraft papier









Geen opmerkingen:

Een reactie posten