zondag 14 april 2019

Vrolijk Pasen

Hallo allemaal,


Nog eentje voor de Pasen dan! Ze zijn ook zo leuk al die nieuwe materialen van Joy!Crafts voor Pasen. Dit keer heb ik weer een doojes kaart gemaakt waar paaseitjes in passen. Als je zo'n doosje maakt moet je even meten hoe hoog hij moet zijn zodat de eitjes er allemaal in passen. Mijn doosje is 2 cm hoog en dan passen de eitjes er mooi in.

Op de voorkant vind je Fiona. Zij is een heel lief kuikentje. Zoals je ziet heb ik het kuikentje op 2 verschillende manieren gemaakt. Met de stansjes Mon Ami van Joy!Crafts kun je dus altijd verschillende soorten dieren maken in allerlei posities.


Schattig design papier in het thema Pasen kan natuurlijk niet ontbreken. Ook daar zitten weer hele leuke motieven in. Ik heb gekozen voor de lieve paashaasjes, het geblokte papier en het streep design.

De stansjes zijn ook uit design papier gestanst. Alleen de grasrand niet. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en toen bewerkt met distress inkt 'Forest moss'. Daarna heb ik nog een goud kleurige inkt gebruikt. Daarmee ben ik over het groene heengegaan, zodat je een hele mooi glans erop krijgt. Dit heb ik ook bij de wortels gedaan, maar dan ben ik met de goudkleurige inkt gewoon over het designpapier (oranje stipjes) heengegaan. Die wortels vind ik trouwens ook erg leuk!


Als je de chocolade eitjes eruit haalt, verschijnt er nog en keer een ei maar dan mat de tekst 'Happy Easter'. Deze stans heb ik dus 3 keer gebruikt, zo mooi vind ik hem.

Denk dat dit mijn laatste project voor Pasen was dit jaar. Nu ga ik weer verder met het maken van andere leuke kaarten of cadeautjes.

Ik wens iedereen alvast hele fijne Paasdagen en niet te veel eitjes snoepen, hé!

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1303 Mon ami Fiona
6002/1178 Grasrand
6002/1278 Happy Easter
6002/1279 Little happiness wortels
6002/1285 Border Pasen
6011/0613 Easter
6370/0077 ivoren roosjes
8099/0101 Cardstock linen structure wit

1 opmerking:

  1. Wat een superleuk kaartdoosje heb je gemaakt! Heel erg leuk om zo iemand wat kado te geven!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen