zondag 24 maart 2019

Little baby girl album

Hallo allemaal,

Vandaag op mijn blog een babyboekje dat ik heb gemaakt met de Jilliez. Het is heel veel werk maar het eindresultaat was het waard! Natuurlijk heb ik het design papier van Joy!Crafts gebruikt, namelijk de Vintage Baby. Die heb je voor zowel jongens als meisjes. Dit keer heb ik, zoals je ziet, het roze papier gebruikt.


De Jilliez gebruik je net als de DDBD mallen. Eerst teken je ze over op wit cardstock en daarna knip je ze uit. Vervolgens ben ik heerlijk aan het puzzelen geweest met welk design papier ik wilde gebruiken. Daar heb ik ook weer de Jilliez mal voor gebruikt. Het designpapier heb ik gemat en daarna beïnkt. Ook sommige stencils heb ik beïnkt.


Daarna ben ik heerlijk aan de slag gegaan met de lieve baby plaatjes en de nieuwste stencils. O.a de filmstrip vind ik erg mooi. De schattige wolkjes en de knip en labelvellen vintage baby zijn ook erg leuk.

Mery's heeft ook hele leuke baby stencil uitgebracht met kleine hemdjes, flesjes, speentjes en een sluitspeldje. Deze heb ik allemaal voor mijn project gebruikt.


Ook dit keer heb ik weer het lieve schattige teddy beertje gemaakt, maar nu ook een met een lief baby hemdje aan. Sommige stencils heb ik uit designpapier gestanst en andere weer uit kraft papier

Het album heb ik aan elkaar gemaakt met bindringen van Joy!Crafts.


Ik heb nog overwogen om ook kantjes, strikjes en bloemetjes te gebruiken, maar dan wordt het boekje zo dik. Deze versiersels heb ik dus maar een keertje niet gebruikt.

Je kunt dit boekje als kaart cadeau doen, maar je kunt er natuurlijk ook een leuk fotoalbum van maken. Mogelijkheden genoeg!


Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1216 Mery's baby wave borders
6002/1218 Mery's baby text wave borders
6002/1232 Mixd-up film strips
6002/1244 Sketch art clouds
6002/1299 Mon ami Teddy
6011/0416 Vintage babygirl knip/labelvellen
6011/0606 Vintage babygirl
6200/0131 Boekbindersringen 30 mm
8089/0203 Kraft papier
8099/0101 Cardstock linen structure wit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten