woensdag 9 december 2020

Merry Christmas


Hallo Allemaal,

Zo als altijd als er een nieuwe bloghop is, begin ik de zin met hop je gezellig met ons mee en dat doe ik dit keer ook. 

Hop je gezellig met ons mee met deze laatste bloghop van het jaar 2020?

Heel veel leuke materialen heeft Joy!Crafts dit jaar uitgebracht en natuurlijk ook deze maand kwamen er weer prachtige stencils en design papier uit.

Ik kreeg weer een prachtig DT pakket en daar ging ik lekker mee aan de slag om dit tasje te maken.

Op de voorkant heb ik gebruik gemaakt van die leuke wolkjes en die kun je natuurlijk ook voor een verjaardags- of beterschapskaart gebruiken. Maar om in de stemming te blijven, heb ik ze voor de kerst gebruikt.

De basis is witte cardstock met linnen structuur en onder het design papier zit nog printable kraft papier .

Ik heb 3 verschillende soorten design papier gebruikt, die mooi bij elkaar passen. In de lijst vind je welke 3 dat zijn.

En natuurlijk zit er ook nog wat lekkers in het tasje.

De flap is ook weer gemaakt van printable kraft. Ik vind het erg fijn om hier mee te werken, omdat het de goede kleur heeft om ergens onder te verwerken en het is niet te dik.

Misschien had ik er nog een design papiertje op kunnen plakken of een leuke tekststempel, maar dat zag ik pas toen het tasje al op de foto stond. De marshmallows zullen er niet minder om smaken.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en tot de volgende bloghop in Januari 2021

Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar Sandra

Tasje


Materialen die ik heb gebruikt:


6002/1493 Silent night poinsettia

6002/1590 Silent night bulb

6002/1608 Wolken

6011/0633 Sleigh ride

6011/0635 Bright christmas

6011/0538 Christmas

6300/0075 Spiraal naturel

6300/0076 Besjes naturel

8089/0209 Printable kraft paper

8099/0101 Papier linnen structuur wit


I

13 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie in mooie kleurstelling! Mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een hele mooi kleurencombi. Een super creatie is het, je zou het maar krijgen als geschenk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig idee. En ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit geschenktasje met een lekkere inhoud Petra met leuke details erop.. prachtig papier gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een keer een tasje ipv een kaart. Goed idee. Leuk uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty projects for the blog hop! I love the cloud dies and the flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ร“รณk een mooi voorbeeld ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi voorbeeld om na te maken. Niet te druk
    groet jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gecombineer designpapier op een prachtig model.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee z’n tasje, leuk voor onze kleindochters voor de kerst ๐ŸŽ„
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous. LOve the pretty flowers and papers. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen