maandag 17 februari 2020

Hoera Geslaagd


Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even komt kijken, wat ik nu weer heb gemaakt. Deze kaart vind je ook terug in de nieuwe editie van Joy News! Ik vind het altijd erg leuk om mijn kaarten daarin terug te zien. 

Voor sommige mensen in Nederland is de zomervakantie al begonnen en zeker al voor de eindexamenkandidaten. Die hebben inmiddels zelfs al gehoord of ze zijn geslaagd. Ken jij iemand die dit jaar is geslaagd? Geef dan deze prachtige kaart cadeau!


Joy Crafts heeft een set leuke stencil uitgebracht met als thema 'back to school, maar deze kan je kan natuurlijk voor voor een geslaagd kaart gebruiken.

Ik heb een easel kaart gemaakt, maar dit keer in het zwart en daar het passende design papier bij gezocht. Ik heb design papier uit het pakket van Love letters gebruikt.



In het pakket van back to school zitten erg leuke stencils. Het potlood heb ik in verschillende kleuren uitgestanst en bovenaan de kaart geplakt. De tekst hoera en geslaagd komen van een polybesa stencil. Beiden heb ik met een witte gel pen ingekleurd op zwart cardstock. Zo krijg je een super tof schoolbord effect.



Wat vinden jullie van de leuke paperclips, muzieknoten, geo driehoeken en wereldbol? Ook van de sketch art serie is er weer een nieuw stencil uit! Dit keer twee hele leuke hoeken en ook die vind je weer terug op mijn kaart. Links onderin de hoek vind je nog die mooie aster van Joy!Crafts.

Dus ook op deze kaart is er weer van alles te zien. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan voor je eigen creaties.


Materialen die ik heb gebruikt:


6002/0626 Polybesa teksten NL
6002/1311 Sketch art Geometric corners
6002/1345 Back to school
6002/1253 Floral flourshes aster
6011/0525 Love letters
6011/0553 Party solid colors
8099/0101 Cardstock linen structure wit
8099/0251 Cardstock linen structure zwart

1 opmerking:

  1. Echt een leuke kaart ! Heb 'm opgeslagen. Mijn kleindochter moet examen doen ! Dus als zij slaagt ...... heb ik een leuk voorbeeld !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen