zaterdag 20 april 2019

Het hele jaar door!

Hallo allemaal,

Ik heb lekker zitten freubelen met het stempelset Year /Month planner. En zoals je op de foto kan zien, heb ik er een kalender van gemaakt.

Natuurlijk heb ik daar ook het nieuwe design papier Lovely Aquarels voor gebruikt. Prachtige roze en groene tinten die je goed met de andere producten van Joy!Crafts kan combineren.

Ik ben begonnen met twee stukjes graybord voor de standaard. Die heb ik beplakt met het geblokte design papier. De afmeting hiervoor is 8 bij 10. Deze zijn vervolgens verbonden met knoopjes en een touwtje, zodat het niet verschuift

De maanden bestaan uit 12 kaartjes cardstock wit linen structure met de afmeting 7 bij 9,5. Daarop heb ik design papier geplakt. Zowel op de voorkant als de achterkant, zodat ik hem nog een keer kan gebruiken voor 2020 (slim hè)!

De maanden en de bijbehorende kalender heb ik gestempeld op wit cardstock met zwarte stazon inkt.

Ik ben begonnen met januari. Die heb ik als eerste versierd met de nieuwe stansjes spring flowers.
De bloemen heb ik ingekleurd met distress inkt en alcohol markers.


Februari zit verstopt achter de luikjes van Mery's. Verder heb ik de vlinders van de spring flowers en de bloemetjes van de Spring tree gebruikt. Deze heb ik bewerkt met liquid pearls.


Maart vond ik niet zo bijzonder, dus die slaan we even over. April heeft een mooie stans van Mery's gekregen. Dit is een grote én een kleine bloem gestanst uit design papier.


Voor mei heb ik ook weer een stans van Mery's gebruikt. Dat komt omdat het allemaal hele mooie kleine stansjes zijn die goed op de kleine kalender passen.


Na mei komt juni. Voor die maand heb ik hartjes gebruikt en ook de Mery's rectangle gracefully. De middelste was een borduur label maar die heb ik verknipt, zodat die mooi in het midden paste. Daarop heb ik weer een hartje geborduurd.


Als je alle kaartjes hebt versierd en de kalender er hebt opgeplakt, dan maak je in alle kaartjes en het grayboard 3 gaatjes. Vervolgens verbind je ze met de boekbinders ringen van Joy!Crafts.

Jammer genoeg kan ik niet alle maanden laten zien. Maar die laat ik dan wel op Facebook zien.


Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0595 Flower round
6002/0659 Mery's rectangle gracefully
6002/0953 Mery's luiken
6002/1116 Mery's Square
6002/1178 Grasrand
6002/1280 Spring flower
6002/1281 Spring tree
6002/1282 Borduurlabels
6002/1285 Border pasen
6011/0572 Lovely aquarels
6200/0130 Boekbinders ringen
6410/0495 Year/ month planner
8089/0301 Grayboard
8099/0101 Cardstock linen structure wit




Geen opmerkingen:

Een reactie posten