dinsdag 12 maart 2019

Suprise box

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten, vind ik het erg leuk om cadeautjes te maken. Dit doosje kwam ik tegen op Youtube, maar de afmetingen werden in inches vermeld. Zelf heb ik geprobeerd om dit om te zetten naar cm en met veel passen en meten is het mij gelukt.


Met de materialen uit de serie 'Secret garden' heb je niet veel materialen nodig. Alles is prachtig op elkaar afgestemd. De basis van het doosje is gemaakt van Cardstock linen structuur en daarop heb ik het design papier van Secret garden geplakt. Daarna ben ik lekker aan de slag met de knip en label vellen uit dezelfde serie.


De kleine dame heb ik eerst op een stencil geplakt. Dit is de blauwe kant rand cirkel (6002/1141). Natuurlijk heb ik ook weer de dahlia (6002/1235) gebruikt, maar nu heb ik de blaadjes weer anders gevouwen. Je kunt namelijk heel veel verschillende dahlia's maken met dit stencil.

De rand van de deksel heb ik versierd met de Pearl ribbon stencil. Op ieder bovenste puntje heb ik een plak parel geplakt. Nog een leuke tag met tekst erbij. Op de tag heb ik een mooi strikje met een hartje geplakt en daar heb ik weer een pareltje ingeplakt.


Als je het doosje openmaakt zie je deze mooie vouw kaart. Die kan je ook weer openen, zodat je in het doosje ook nog iets lekker kunt stoppen.

Ik vond dit zo'n leuk effect hebben! De kans is dan ook groot dat je dit model nog een keer tegen zult gaan komen op mijn blog.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1235 Dahlia
6002/1141 Blauwe kantrand cirkel
6002/1177 Pearl ribbon
6011/0414 Secret garden knip en label vellen
6011/0531 Secret garden
8099/0101 Cardstock linen sttructure wit

1 opmerking:

  1. Wat een bijzonder model doosje heb je gemaakt Petra. Heel mooi zoals alles op elkaar is afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen