dinsdag 1 januari 2019

little Snowman

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even komen kijken wat ik dit keer heb gemaak!

Ik ben op Pinterest gaan zoeken naar een ster die ik als basis kon gebruiken. Deze ster heb ik uitgeprint en daarna weer overgetrokken met behulp van mijn lichtpanneel. Ik heb hem 2 keer uitgeknipt uit cardstock wit en toen beplakt met cardstock paars. Deze paarse ster heb ik iets kleiner geknipt en de ster van designpapier weer iets kleiner. Beide paarse sterren heb ik op elkaar geplakt en toen de randen bewerkt met liquid applique. Hierdoor lijkt het net op een randje sneeuw.


Toen ben ik op zoek gegaan naar een plaatje en dat was nog best moeilijk. Joy!Crafts heeft heel veel leuke plaatjes. Voor dit project zocht ik een winterlandschap en die vond ik in het knipvellen set Holliday Greetings. Ik heb het plaatje rond uitgeknipt en in het midden van een prachtig stencil Winter wishes (6002/0910) geplakt. Dit is wel een van mij favorieten voor de kerstkaarten.


Ook de sneeuwsterren op het stencil heb ik bewerkt met liquid applique. Zo krijgen ze een mooi 3D effect. De rand van het stencil heb ik verder versierd met Poinsettia's, schaatsen en Yotr, onze schattige sneeuwpop. Al deze stencils heb ik bewerkt met hele fijne zilveren glitters.


Dit keer heb ik mijn kaart vrij rustig gehouden. Wel heb ik weer eens lekker mijn lievelingskleur gebruikt. Kan jij raden welke dat is?

Met welke kleuren werken jullie het allerliefste?

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0910 Winter wishes
6002/1048 Poinsettia
6002/1056 Ice skates
6002/1111 Yotr
6011/0526 Snowflake kisses
6011/0538 Christmas
6013/0343 Holiday greetings
6200/0300 Ultradun lichtpaneel
8099/0101 Cardstock linen structure wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten