zondag 4 november 2018

Hallo Herfst

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog. Dit keer een leuke herfst kaart met zowel oude als nieuwe materialen van Joy!Crafts.


Ik heb de basis heel simpel gehouden. Uit kraft papier heb ik een vierkant 15 bij 15 en een van 12 bij 12 gesneden. Vervolgens heb ik verschillende soorten en maten design papier gebruikt. Een daarvan kom uit de 'Happy fall' serie. Daar staan veel verschillende paddenstoelen op, maar ook het groene designpapier komt uit diezelfde serie.

Ik heb een mal van DDBD gebruikt, de paddenstoel. Daarvan heb ik niet de buiten omlijning getekend, maar gelijk de een na laatste paddenstoel én de laatste voor het designpapier. het design papier wat ik heb gebruikt voor de hoed is de Falling Leaves en de onderkant van de paddenstoel is weer Happy fall. Dit design papier lijkt echt op de onderkant van een paddenstoel.



Vervolgens heb ik gewoon lekker de kaart versiert met allerlei herfst stencils. De leukste blijft toch wel Heather hedgehog, die heb ik gestanst uit crème kleurig cardstock en bewerkt met distress inkt. Ook eikels, dennenappels en blaadjes horen bij de herfst en die heb ik ook bewerkt met distress inkt. Ik gebruik altijd de vintage photo, die blijf ik het mooiste vinden


Natuurlijk heb ik ook de leuke nieuwe stencils gebruikt en dat zijn de tekst Hello Autumn en een prachtige cirkel met blaadjes.

Wat een heerlijke maand is oktober met al zijn prachtige kleuren. Welke maand inspireert jullie het meest?

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0966 Tree
6002/0970 Mushroom border
6002/1045 Herfst cirkel
6002/1070 Endless pinecones
6002/3144 Heather hedgehog
6004/0017 Typewriter keys kit
6011/0506 Autumn colour
6011/0537 Autumn
6011/0540 Falling leaves
6011/0558 Happy fall
8013/0034 Cardstock creme
8089/0201 Kraft papier

1 opmerking:

  1. Wat een gezellige herfstkaart Petra. Alles heb je zo leuk op elkaar afgestemd en mooi zoals de kleurtjes bij elkaar komen. Ik blijf er naar kijken ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen