zaterdag 21 juli 2018

Bloghop Hugs & Kisses



Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om 1 keer in de maand te hoppen naar de leuke blogs van de DT Dames van Joy!Crafts. Met de nieuwste materialen mogen wij de leukste kaarten maken, zodat jullie weer inspiratie opdoen voor jullie eigen kaarten.




Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een al iets ouder stencil (6002/0973). Deze heb ik gestanst uit een stukje kraft karton en doormidden geknipt zodat ik het model kreeg voor mijn uiteinden van de kaart.

Vervolgens heb ik een stuk wit Cardstock gebruikt van 27,4 bij 12,3 en een stuk van 11 bij 12,3. Beiden heb ik met 1 cm aan elkaar geplakt en gerild op 5,7 - 12,2 - 25,2 - 31,7. Het model heb ik op het uiteinde gelegd en met een potlood omtrokken en vervolgens uitgeknipt. Zoals je ziet krijg je dan een mooie bloem vorm. Voor deze kaart heb ik het design papier 'Lavender Garden' gebruikt. 




Deze maand heb ik gekozen voor de nieuwe blauwe mal die lijkt op een randje met kant. Ik heb in het midden een mooi plaatje geplakt, want zoals je kan zien, is deze mal daar heel geschikt voor. Ook heb ik voor de fun flower gekozen. Die vond ik er ook erg mooi bij passen. Eerst heb ik deze uit design papier gestanst en toen nog een keer uit lila. Van deze laatste heb ik alleen de bloemetjes gebruikt. De bloemetjes heb ik iets op gebolt met de Flower shaping tools en in het midden heb ik een decorative pearl geplakt.





In het midden vind je dan de tekst Gefeliciteerd. Deze heb ik gestempeld op een stencil van Mery's Basic lange rechthoek (6002/1021). Die heeft ook die ril lijn net als de blauwe kantrand cirkel (6002/1141) en die heb ik dan ook weer gebruikt voor de binnenkant in verschillende groottes en kleuren.

Zoveel moois deze maand bij Joy!Crafts, dus ik zou zeggen laat een berichtje achter en Hop door naar de andere dames.


De dames die mee doen zijn:

Anke
Ann
Antoinette
Geertje

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0973 Cirkel vlinder + bloemen
6002/1021 Mery's basic lange rechthoek
6002/1091 Endless corners heart & flowers
6002/1095 Flower fun
6002/1141 Blauwe kant rand cirkel
6011/0383 La vie est belle lavender
6011/0563 Matching Colors Uni
6011/0591 Lavender garden
6013/0340 Season's greetings
6410/0401 Mery's words
6500/0071 Hook & loop klittenbandrondjes 13 mm
8099/0104 Cardstock linen structure wit






18 opmerkingen:

  1. Oh, wat een feest voor de ontvanger om deze kaart te krijgen! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze creatie vind ik ook supergaaf Petra, leuk model....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, met de nieuwe cirkelmal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie creatie! Ben ook erg dol op die tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, lovely design and love that doily die. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card with beautiful details! The doily is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie combinatie heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,
    Wat een gaaf model is dit! Ik vind je kaart supermooi. En dat zal voor de ontvanger wel niet minder zijn! Echt en verrassing als je hem uit de enveloppe haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel model, groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die gerafelde randjes en dan distressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, mooi. Wat een prachtige mal heb je gebruikt. Het resultaat is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat is die mooi. En de kleuren.. Super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card, with beautiful shape and embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Ik vind die blauwe mal zo gaaf😍😍😊

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super, wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Heel onverwachts met de mooie binnenkant
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card. Love the colours and the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie lijn waar weer heel wat moois van is te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke papierlijn en wat een gave kaart vol met mooie elementen

    BeantwoordenVerwijderen