zaterdag 5 mei 2018

Mini boekje In the Picture


 Hallo lieve bloglezers,

Vandaag is het weer de 5e van de maand,  wat betekent dat het weer tijd is voor een Itp. Ik heb 6002/6108 (basis snijstencil Sierlijk) gebruikt en daar een mini boekje van gemaakt.


Als basis heb ik het grootste stencil 1 keer op de vouw uit kraft papier gestanst. Ze zitten dus in het midden aan elkaar vast. Vervolgens heb ik eerst het mooie design papier uit het blok van 'La vie est belle' een maatje kleiner uit gestanst en toen met de hand het paarse cardstock getekend en uitgeknipt. Blijft een mooie kleur dat paars.

In de papierblokkken van Joy!Crafts zit altijd van alles in. Tekstjes, plaatjes én prachtig design papier. Echt een aanrader dus.


Ook het plaatje heb ik uitgestanst. Dit heb ik ook aan de binnenkant van het mini boekje gedaan. Ik heb hier gewoon alles uitgestanst en dan steeds een maatje kleiner.

En dan heerlijk aan de slag met al het leuks wat in het papierblok La vie est Belle zit. Joy!Crafts heeft nu ook erg leuke elfjes als stencil. Deze heb ik natuurlijk uit paars papier gestanst en verwerkt in het mini boekje.


Met de basis stencils heb je heel veel mogelijkheden om leuke kaarten te maken. Er zijn verschillende vormen waarmee je heerlijk kan freubelen.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/1069 Elfjes
6002/6108 Basislijn snijstencil Sierlijk
6011/0383 Lavie est belle Lavender
6011/0537 Autumn
6011/0538 Christmas
6300/0022 Organza Herst
6300/0343 Ribbons forest friend collection 2
8089/0203 Kraft papier





10 opmerkingen:

  1. Dit is ook al zo, n mooie kaart, vrolijke kleuren. Ik ga snel de volgende kaart bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely and magical feel!! Fabulous colors and design!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig om met deze nieuwe mal een boekje te maken, erg mooi geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk 😍😍 dat je er een boekje mee gemaakt heb. Mooie zomerse kleuren, ik hou van paars en lila. Ik ken deze stanzen helemaal niet. Ze zijn erg leuk en multifunctioneel. Groetjes Monica 💞🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk bedacht! En dit is ook een hele leuke mal!! En mooie kleuren natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik op het blog van Joy!crafts de grillige vorm zag, dacht ik meteen: oei, dat is een lastige stans, zou ik nooit kopen, maar nu ik jouw voorbeeld zie denk ik daar anders over. Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, wat een mooie stans heb je gebruikt zeg. Dit papier en deze kleur zijn ook echt favoriet bij mij. Die kleuren......daar houd ik wel van.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a sweet little book, I love this unique shape! Such pretty details too!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi verwerkt zo in boekvorm! Super!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so pretty! I love the pocket to tuck the tags into and that beautiful fairy!

    BeantwoordenVerwijderen