woensdag 7 maart 2018

Hobbyen met de diertjes van DenDennis

Hallo allemaal,

Net als iedereen heb ik natuurlijk meerdere hobby's. Naast kaarten maken vind ik het ook erg leuk om te haken. Nu heeft Joy!Crafts de haak figuurtjes van DenDennis ook in stencils uitgebracht. Samen met de bijbehorende papierlijn kan je nu hele mooie DenDennis kaarten maken. Uiteraard kon ik niet wachten om daarmee aan de slag te gaan.


In totaal zijn er 4 diertjes uitgebracht: een varken, ezel, aap en giraf. Alle 4 zie je teurg in mijn nieuwe project. Joy!Crafts heeft ook hele leuke MDF producten en deze keer heb ik ervoor gekozen om het boekje met een kader te gebruiken. Dit boekje heb ik bekleed met het design papier wat een beetje op een haakwerkje lijkt en daarna heb ik weer gebruik gemaakt van het design papier met motieven.


Ook zit er een stencil bij met allerlei feest materialen (b.v om slingers te maken, cupcakes, ballonnen en meer). Hiermee kan je jouw kaart mooi versieren.


Op iedere bladzijde staat een vriendje van DenDennis met een verhaaltje. Die verhaaltjes komen uit het
haakboek van DenDennis. Ik heb ze geschreven met een witte pen op chalkpaper. Helaas heeft het boekje maar 4 pagina's (incl. voorkant) en kwam ik eigenlijk een pagina te kort voor het 4e diertje.


Slingeraap kon er niet meer bij en die moet nu even wachten tot ik een nieuw boekje heb besteld. Dan kan Slingeraap er ook bij!


Het is een hele vrolijke boel geworden met al die kleurtjes en frutsels. Wat ik zelf ook heel erg leuk vind zijn de linten aan de zijkant. Daar heb ik met een schaar krullen in gemaakt. Dat werkt super goed net als met krullint.

Wat gaan jullie maken met de leuke stencils van DenDennis?

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/3112 DenDennis Pakezel
6002/3113 DenDennis Feestvarken
6002/3115 DenDennis Discobal
6002/3116 DenDennis Slingeraap
6011/0554 DenDennis Crochet Colors
6011/0555 DenDennis Patterns
6200/0173 MDF Album relief
6300/0023 Organza Pasen
6300/0026 Organza Klasiek
6300/0027 Organza Bloemen
6300/0031 Organza Kerst
6410/0450 Clear stamps Friendship
8089/0207 Chalkpaper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten